بالابر پله آپارتمان

بالابر پله آپارتمان، وسیله ای برای جابه جایی سالمندان در طبقات

 

بالابر پله آپارتمان می تواند جایگزین بسیار عالی به جای آسانسور باشد. زیرا همان طور که می دانید هزینه های نصب آسانسور و یا پله برقی به قدری افزایش پیدا کرده که پرداخت آن از توان هر فردی خارج است. از طرفی هم با کهولت سن افراد توانایی برای انجام کار و بالا رفتن از پله ها به مرور زمان از دست می دهند که یکی از اصلی ترین معایب پیری می باشد. اما با این حال پیشرفت های فناوری امروزه باعث می شود تا وسایل برقی بالابر کار را آسان تر از قبل کند. در همین راستا یکی از این وسایل برقی که بین افراد بسیار محبوب می باشد، بالابر پله آپارتمان است. این صندلی هم از نظر قیمت و هم از نظر کارایی و فضای کمی که در راه پله آپارتمان شما اشغال می کند، بسیار مقرون به صرفه و کارساز است. بالابر پله آپارتمان با جلوه و کارایی که دارد، ارزش یک خانه را افزایش می دهد و در عین حال جابه جایی افراد سالمند را راحت تر می کند. از دیگر مزایای بالابر پله آپارتمان می توان به نداشتن لرزش، صدا اشاره کرد.

بالابر پله آپارتمان

بالابر پله آپارتمان در چه انواعی وجود دارد؟

بالابر پله آپارتمان، می توانند برای افرادی که سن زیادی دارند هم مناسب باشد. به ویژه برای افرادی که محدودیت های حرکتی دارند هم استفاده از پله یک چالش است. صندلی بالابر پله آپارتمان می تواند یک راه حل ایمنی را ارائه دهد که دسترسی را بهبود بخشد و از استقلال در فضاهای سخت پشتیبانی کند. با این حال، خرید این بالابر پله می‌تواند انتخاب قابل توجه و مناسبی باشد و درک نیازهای خاص شما و جزئیات سازنده و مدل را د اختیارتان قرار دهد. بسیاری از سالمندان می خواهند گاهی اوقات از خانه های خود بیرون بیاینند، اما با یک مانع خسته کننده روبرو هستند، پله ها. طبق گزارش اداره سرشماری، تعداد زیادی از افراد مسن در راه رفتن یا بالا رفتن از پله ها مشکل جدی دارند. برخی دیگر ممکن است شرایط پزشکی داشته باشند که انرژی آنها را محدود می کند. اما بالابر پله آپارتمان راه حلی متداول برای این افراد فراهم کرده است. این دستگاه‌ها به افراد اجازه می‌دهند تا در حالت نشسته از پله‌ها، در داخل یا بیرون خانه خود جابه جا شوند. به ویدیو که در زیر آپلود کرده ایم، دقت کنید.

 

در کل می توان گفت که دو نوع صندلی بالابر پله آپارتمان وجود دارد که در مجموعه نیکو صنعت آهوان با قیمت بسیار مناسب به شما عزیزان عرضه می شود. در طراحی و ساخت تقریبا می توان گفت این دو مشابه به هم هستند. اما در نوع کارایی متفاوت اند. به طور نمونه بالابر پله آپارتمان مستقیم برای مکان هایی صاف و بدون انحنا می باشد. اما در صندلی بالابر پله آپارتمان چرخشی این طور نیست و برای مکان های پر پیچ و خم مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

  • صندلی بالابر پله آپارتمان مستقیم

این صندلی جزو پرکاربردترین صندلی های بالابر و یا پله پیما مورد استفاده قرار می گیرد که در مکان های مستقیم و بدون انحنا نصب می گردد. یعنی راه پله هایی که بدون پیچ و انحنایی باشند و مستقیم از یک طبقه به طبقه دیگری انتقال پیدا کنند. در این صندلی بالابر از ریل هایی که دارای جنس آلمینیوم است، استفاده می کنند و در رنج قیمت متفاوتی بسته به مکان مورد نظر برای نصب در مجموعه نیکو صنعت آهوان قابل سفارش گیری است. البته این مدل صندلی بالابر پله آپارتمان در مدل های مختلف داخلی و وارداتی وجود دارد. اما قیمت مدل داخلی نسبت به دیگر قیمت های وارداتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است. شما می توانید این صندلی بالابر پله آپارتمان از مجموعه ما خریداری نمایید.

صندلی بالابر پله آپارتمان

 

 

  • صندلی بالابر پله آپارتمان چرخشی یا پیچشی

همان طور که از اسمش پیدا است این بالابر پله آپارتمان در راه پله های دارای انحنا، خمیدگی و پر پیچ و خم نصب می شود. اکثر ساختمان هایی که نمی توانند آسانسور یا پله برقی نصب کنند، با نصب این دستگاه می توانند رفت و آمد را به خصوص برای سالمندان راحت تر کنند. معمولا بالابر پله آپارتمان چرخشی در ساختمان هایی که 4 طبقه و کمتر هستند مورد استفاده قرار می گیرد. نصب این مدل بالابر همانند دیگر بالابرها بسیار آسان می باشد. شما می توانید بالابر پله را در رنگ های متنوعی از مجموعه نیکو صنعت آهوان خریداری کنید.

 

مزایای بالابر پله آپارتمان

برای بسیاری از افراد، بالا و پایین رفتن با کمک یک صندلی چرخدار جزو برنامه زندگی آنها نبوده است. اما به دلیل بیماری، یا کهولت سن خود را به دنیایی سوق داده اند که قبلاً هرگز آن را نمی شناختند. کاربرانی که از ویلچر استفاده می کنند با چالش‌های متعددی مواجه می‌شوند که مهم‌ترین آنها محدودیت حرکت است. به عنوان مثال، ممکن است راهروهای مدرسه یا محل کار شما برای ویلچر شما بسیار کوچک باشد. احتمالاً مکان‌هایی که می‌خواهید جابه جا شوید از سطوح ناهمواری تشکیل شده‌اند که پیمایش در آنها بسیار دشوار است. اگر زمانی که مجبور به استفاده از پله ها هستید اغلب حملات اضطرابی را تجربه می کنید، باید بدانید که بالابر پله آپارتمان به راحتی می تواند به حل این مشکل کمک کند. با نصب یک بالابر پله ای، از آرامش خاطر و امنیت بالا لذت خواهید برد. زیرا می توانید به راحتی با فشار یک دکمه از طبقه ای به طبقه دیگر منتقل شوید. در ادامه به مهمترین مزیت های بالابر پله آپارتمان خواهیم پرداخت.

  • بالابر پله آپارتمان دارای ایمنی بالایی است.

قیمت بالابر پله آپارتمان

آمارهای اخیر حاکی از این است که بسیاری از سالمندانی که دچار جراحت می شوند یا زمین خوردن را تجربه می کنند، اغلب برای جابجایی از ویلتچر استفاده می کنند. چنین وضعیتی می‌تواند باعث شود که جابه جایی در طبقات سخت و دشوار شود. حتی تصور کنید زمانی که آنها را با آسانسور جابه جا می کنید، چه قدر فضا اشغال می کند و یا حتی زمانی که از پله برقی برای بالا بردن آنها از طبقات استفاده می کنید، چه قدر سخت و ناایمن است.

به ویژه زمانی که استفاده از پله ها توسط افرادی که مسن هستند و یا از بیماری هایی مانند آرتروز رنج می برند، این امر باعث می شود که پله ها به خطرناک ترین مناطق محل سکونت تبدیل شوند. بالابر پله آپارتمان به حفظ امنیت شما در حین جابه جایی کمک می کند و خطر زمین خوردن، سر خوردن، سرگیجه ناگهانی یا خستگی را از بین می برد. حتی فضای کمتری را در محل زندگی شما اشغال می کند. بالابر پله آپارتمان، برای افرادی که از ویلچر استفاده می کنند، بسیار مناسب است. این بالابرها طوری به عنوان ابزارهای هوشمندی طراحی شده اند که از ایمنی بالایی برخوردار هستند. به علاوه زمانی که در حین جابه جایی طبقات با اشیاء و یا فردی روبه رو شود، با سنسور عدم برخورد با مانعی که دارد، از برخورد به آن جلوگیری می کند. یعنی مکانیزمی است که برای جلوگیری از برخورد طراحی شده است.

  • بالابر پله آپارتمان داری انعطاف پذیری است.

خرید بالابر پله آپارتمان

بالابر پله آپارتمان به گونه ای طراحی شده اند که بر روی هر نوع پله ای قابل نصب هستند. این بدان معنی است که شما می توانید آن را در خانه خود متصل کنید، صرف نظر از اینکه در راه پله خود دارای انحنا هستید. به همین خاطر می توان از این بالابر پله آپارتمان نیکو صنعت آهوان به عنوان داشتن انعطاف پذیری بالا یاد کرد‌. برای سهولت و راحت کردن حرکت، تولید کنندگان مجرب مجموعه نیکو صنعت، دکمه هایی را برای افراد چپ دست و یا راست دست بر روی دسته صندلی ارائه داده اند. به راحتی با فشار دادن دکمه شروع می توانید بین طبقات جابه جا شوید‌.

  • بالابر پله آپارتمان، بسیار اقتصادی و به صرفه هستند.

اقتصادی بودن بالابر پله آپارتمان

طبق آمار به دست آمده افراد زیادی با سنین بالا هستند که مشکل جابه جایی بین طبقات دارند. این رقم ممکن است، در سال های آینده دو برابر شود. در کنار توانایی داشتن زندگی طولانی، نیاز به زندگی مستقل در میان سالمندان بسیار مهم می باشد. بنابراین، اگر شما در خانه هایی زندگی می کنید که آسانسور ندارند، یکی از بهترین تغییراتی که می‌توانید در خانه‌تان ایجاد کنید، نصب بالابر پله آپارتمان است که هم مقرون به صرفه است و هم ایمن و کاربردی. علاوه بر این، با نصب این بالابر پله آپارتمان می توانید در برخی از هزینه ها صرفه جویی کنید. بالابر پله آپارتمان نیکو صنعت نسبت به دیگر بالابرهای برندهای خارجی و ایرانی ارزان تر و به صرفه تر است.

  • بالابر پله آپارتمان دارای نصب آسان هستند.

 

نصب آسان بالابر پله آپارتمان

بالابر پله آپارتمان را می توان به راحتی در یک روز نصب کرد. یعنی نصب بسیار آسانی دارد. علاوه بر این، این بالابرها فضای زیادی را در خانه شما اشغال نمی کنند. همچنین نگران این که راه پله ها دارای انحنا هستند و یا چقدر کوچک یا بزرگ می باشند، نباشید. زیرا همان طور که گفته شد، بالابر پله آپارتمان دارای انعطاف پذیری است. البته برخی از کارشناسان مجموعه نیکو صنعت هنگام نصب بالابر پله به محل سکونت شما می آیند تا ضمن اندازه گیری از شرایط پله ها اطمینان حاصل کنند تا مطمئن شوند که مناسب راه پله شما می باشد.

  • بالابر پله آپارتمان قابل استفاده در محیط های داخلی و خارجی است.

بالابر پله آپارتمان

خوبی بالابر پله آپارتمان این است که لزوماً برای استفاده در فضای داخلی نمی باشد. بلکه در فضای بیرونی مانند: فضای حیاط یا ایوان که پله دارند هم می تواند قابل نصب باشد‌. شما می توانید آن را راحت نصب کنید. بالابر پله آپارتمان را می توان متناسب با اندازه موجود نصب کرد. در واقع فرقی نمی کند فقط 2 یا 3 پله داشته باشید یا بیشتر. همانطور که در داخل خانه ایمنی بالایی دارد، در بیرون از خانه هم همین طور است.

نتیجه گیری

بالابر پله آپارتمان بهترین گزینه برای همه افراد به خصوص افرادی که از ویلچر استفاده می کنند، است. خرید بالابر پله می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک بسیاری کند چون نسبت به دیگر مدل ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. قبل از خرید بالابر پله آپارتمان می توانید از مشاوره رایگانی که افراد متخصص مجموعه نیکو صنعت آهوان در اختیار شما می گذارند، استفاده کنید. در صورت خرید این محصول با کیفیت، می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان مجموعه نیکو صنعت آهوان در ارتباط باشید.

 

 

 

2 دیدگاه دربارهٔ «بالابر پله آپارتمان، وسیله ای برای جابه جایی سالمندان در طبقات»

  1. محمد جواد

    سلام ممنون از مطالب مفیدی که قرار میدهید
    من قصد خرید دارم ایا داخل همه ساختمان ها قابل نصب است؟

    1. سلام وقت شمابخیر
      مچکریم که دنبال می کنید. بله برای هر نوع آپارتمانی قابل نصب است. در صورت خرید با شماره 09122453423 لطفا تماس بفرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا