مقایسه ویژگی ها و قیمت صندلی بالابر پله پیچشی نیکصا با نمونه های اروپایی و آمریکایی

 مقایسه ویژگی ها و قیمت صندلی بالابر پله پیچشی نیکصا با نمونه های اروپایی و آمریکایی

 

صندلی بالابر پله پیچشی، همان طور که مستحضر هستید کار بالا و پایین رفتن پله ها را بسیار آسان می کند. آسانسورهای پله ای نسبت به پله برقی و آسانسورهای معمولی بسیار مقرون به صرفه هستند. به همین خاطر افراد زیادی به خرید این محصول روی آورده اند.

حالا چالش یا سؤالی که هنگام خرید صندلی بالابر پله پیچشی، ممکن است برای خریداران ایجاد شود، این است که کدام صندلی بالابر پله پیچشی ایرانی و خارجی را خریداری نماییم؟ کدام یک بهتر است؟ در این مقاله قصد داریم به این سؤال ها پاسخ دهیم تا انتخاب درستی داشته باشید.

 

معرفی صندلی بالابر پله پیچشی نیکصا

صندلی بالابر پله پیچشی نیکصا، دارای قابلیت گردش در پاگردها برای ساختمان های دوبلکس، ویلایی، آپارتمانی می باشد. دستگاه بالابر نیکصا، طبق آخرین استانداردهای بین‌المللی و قابل رقابت با نمونه های خارجی ساخته شده است. این دستگاه امروزه جایگزین بسیار مناسبی به جای آسانسور یا پله برقی می باشد. زیرا از لحاظ قیمت خیلی مقرون به حساب می آید. نحوه کار با بالابر پله پیچشی نیکصا به این صورت است که با زدن یک دکمه، آسانسور پله ای به سمت بالا یا پایین حرکت می کند.

از ویژگی های مهمی که می توان از این محصول با کیفیت ایرانی نام برد، شروع حرکت بسیار ملایم بدون هیچ گونه تکان و ضربه ای، مجهز به قفل کودک، نمایشگر وضعیت دستگاه و میزان شارژ باتری ها، دارای سنسور ایمنی، نصب آسان بدون ذره ای جوشکاری و غیره می باشد.

معرفی صندلی بالابر پله پیچشی خارجی

صندلی بالابر  پله پیچشی خارجی، مانند صندلی بالابر پله نیکصا عمل می کند. اما از لحاظ قیمت نسبت به مدل های خارجی بسیار مناسب است و در صورت ایجاد هرگونه خرابی، می توانید با قطعات موجود، آن را تعمیر نمایید. صندلی بالابر پله پیچشی خارجی توسط کشورهایی اعم از: آمریکا، انگلیس، ترکیه، روسیه، چین و آلمان ساخته می شود.

قیمت صندلی بالابر پله

این صندلی بالابر، دارای موتور 24 ولتی می باشد که با اتصال به یک گیربکس، توسط چرخ دنده ها می تواند به آرامی حرکت کند. هر  مدل از صنعتی پله پیما یک وزن مشخصی را می توانند، جابه جا کنند. به طور نمونه صندلی بالابر پله مدل اروپایی، تنها فقط وزن تا 130 کیلو گرم را قادر است، جا به جا نماید. اما صندلی بالابر پله پیچشی نیکو صنعت این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا با توجه به وزن دلخواه از این دستگاه استفاده کنید.

مقایسه ویژگی ها و قیمت صندلی بالابر پله پیچشی نیکصا با نمونه های اروپایی و آمریکایی

حالا که با مفهوم صندلی بالابر پله پیچشی نیکصا و مدل های اروپایی و آمریکایی آشنا شدید. برای این که انتخاب درست و مناسبی با توجه به نیاز های خود داشته باشید، سعی کردیم در ادامه به مقایسه هر یک از آنها بپردازیم.

  • مقایسه ظرفیت حمل پله پیما ایرانی با مدل های خارجی

منظور از ظرفیت حمل در صندلی بالابر پله پیچشی، این است که مقدار وزنی که دستگاه می تواند جابه جا کند. پس با توجه به همان مقدار کاربران می توانند سوار بالابر پله پیچشی شوند. ظرفیت پله پیما نیکصا قادر است تا وزن 140 گرم را حمل نمایید. اما مدل های خارجی، مثل مدل Acorn فقط توانایی حمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد.

اما مهم ترین فرقی که محصول پله پیما ایرانی با محصولات خارجی دارد، در این است که شما می توانید قبل از تولید، درخواست افزایش ظرفت از شرکت داشته باشید. اما این موضوع دیگر در بالابرهای خارجی امکان پذیر نیست.

  • مقایسه ظاهر بالابر پله نیکصا با مدل های اروپایی و آمریکایی

ظاهر صندلی بالابر پله پیچشی می تواند از نظر ابعاد، جنس و رنگ مورد مقایسه قرار بگیرد. از نظر ابعاد هر دستگاه با توجه به مدل های ساخته شده متفاوت می باشد. به طور مثال عرض ریل بالابر پله نیکصا 15 سانتی متر و عرض آن 40 سانتی متر می باشد. اما در مدل های دیگر این مقدار زیاد کم می شود. اما در کل پله پیما ایرانی زیاد بزرگ و جاگیر نمی باشد و در هر راه پله ای قابل نصب است.

ابعاد دستگاه صندلی بالابر پیچشی

از نظر نوع و جنس ریل تقریباً مشابه مدل های خارجی می باشد. صندلی بالابر پله نیکصا دارای 70 سانتی متر ریل و از جنس استیل است که بر خلاف مقاوم بودن، کمترین فضا را اشغال می کند. علاوه بر همه اینها نقطه مثبت دیگری که می توان به مدل های ایرانی اشاره کرد، رنگ صندلی است. شما می توانید به درخواست خود رنگ این محصول را انتخاب و آن را خریداری کنید. اما این قابلیت در مدل های خارجی وجود ندارد و فقط در چندین رنگ مختلف می توانید آنها را از بازار تهیه نمایید.

صندلی بالابر پله پیچشی

  • مقایسه باتری و موتور پله پیما نیکصا با دیگر مدل های خارجی

باتری و موتور های صندلی بالابر پله بسیار قوی و پبشرفته می باشند. تمام نمونه های خارجی و ایرانی این محصول مجهز به باتری 24 ولت و موتور 24  DC ولت می باشند. از مهم ترین ویژگی موتور DC می توان به ایمن بودن و نداشتن خطر برق گرفتگی، کم صدا بودن، اندازه کوچک و توان بالای آن اشاره کرد. به همین خاطر است که بالابر پله این‌قدر مقاوم و پیشرفته است.

  • مقایسه سرعت صندلی بالابر پله نیکصا با مدل های خارجی

همان طور که مستحضر هستید، هرچه سرعت این صندلی بالابر پله پیچشی بر اساس قوانین و ایمنی هایی ساخته شده باشد، استاندارد است. رنج سرعت صندلی بالابر نیکصا مشابه نمونه های خارجی می باشد که طبق اصول استانداردی ساخته می شود. بسته به شرایط کاربر و درخواسا مشتری سرعت بالا رفتن و پایین آمدن صندلی بالابر در هشت حالت مختلف از m/s0.04 تا m/s0.12 تنظیم شده است.

آسانسور پله ای

  • مقایسه قیمت صندلی بالابر نیکصا با مدل های اروپایی و آمریکایی

محدوده قیمتی که در سایتهای خارجی برای صندلی بالابر پله پیچشی ذکر شده است، بسته به تعداد طبقات و ویژگی های دستگاه از 9000 تا 14000 دلار می باشد. البته این قیمت برای نصب دستگاه در اروپا یا آمریکا می باشد. قیمت تمام شده مدلهای خارجی با هزینه حمل و نقل، نصب و خدمات پس از فروش حدود 30 تا 50 درصد به مبلغ اولیه اضافه می شود.  قیمت تمام شده صندلی بالابر نیکصا تقریباً یک سوم تا یک دوم قیمت نمونه های خارجی است.

 

مقایسه ویژگی های صندلی پله پیچشی نیکصا با مدل های اروپایی و آمریکایی

پله پیمای نیکصامدل STANNAH STARLAمدل HARMAR HELIXمدل BRUNO ELITEمدل ACORN
180

مدل HANDICARE FREECURVE CLASSICمدل SAVARIA STAIRFRIEND
100 تا 140 کیلوگرم135 کیلوگرم160 کیلوگرم180 کیلوگرم120 کیلوگرم125 کیلوگرم160 کیلوگرمظرفیت حمل
15 سانتی متر15.25 سانتی متر12 سانتی متر19 سانتی متر17.8 سانتی متر17.2سانتی متر15.25 سانتی مترعرض ریل تا دیوار
40 سانتی متر40.5 سانتی متر40.5 سانتی متر43سانتی متر41 سانتی متر42 سانتی متر42.5 سانتی مترعرض جمع شده دستگاه
70 سانتی متر70 سانتی متر65 سانتی متر70 سانتی متر75 سانتی متر75 سانتی متر70 سانتی مترعرض باز شده دستگاه
یک جفت لولهیک جفت لولهیک جفت لولهتک پروفیل مستطیلیتک پروفیل مستطیلیتک لولهیک جفت لولهنوع ریل
استیلآهناستیلاستیلآلیمنیومآهناستیلجنس ریل
ال ای دیدیجیتالال ای دیدیجیتالدیجیتالدیجیتالال ای دینمایشگر وضعیت دستگاه
درخواستیسفیدسیاهسفیدسفیددرخواستیسفیدرنگ
1 سال2 سال2 سال2 سال1 سال2 سال3 سالگارانتی
24V24V24V24V24V24V24Vباتری
24V (DC)24V (DC)24V (DC)24V (DC)24V (DC)24V (DC)24V (DC)موتور
0.12 m/s0.12 m/s0.1 m/s0.12 m/s0.12 m/s0.1 m/s0.1 m/sسرعت
داردداردداردداردداردداردداردقفل کودک
داردداردداردداردداردداردداردسنسور برخورد با مانع
داردداردداردداردداردداردداردمکانیزم ضد سقوط
داردداردداردداردداردداردداردکمربند ایمنی
داردداردداردداردداردداردداردکلید فراخوانی دستگاه
ایرانانگلستانآمریکاآمریکاانگلستانهلندکانادامحل شرکت مادر
5000$-8000$9000$-14000$9000$-14000$9000$-14000$9000$-14000$9000$-14000$9000$-14000$رنج حدودی قیمت

شرکت نیکو صنعت آهوان
پیشرو در طراحی و تولید انواع تجهیزات کمک حرکتی و توانبخشی
جهت ثبت سفارش مشاوره با ما از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

سمنان، میدان کوثر، بلوار قائم، بلوار دانشجو، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، واحد 8

09122453423

1 دیدگاه دربارهٔ « مقایسه ویژگی ها و قیمت صندلی بالابر پله پیچشی نیکصا با نمونه های اروپایی و آمریکایی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا