پشتی قابل تنظیم با جک دستی

کد محصول: NS-AB-1

قیمت محصول: 

وزن محصول: 10 kg

ابعاد محصول: 90*100*40 cm

مواد محصول: فلز، پارچه

عنوان انگلیسی محصول: Manual adjustable bed backrest, Medical pillow lifter1

تکیه گاه قابل تنظیم

توضیحات محصول:

پشتی قابل تنظیم با جک دستی وسیله‌ای کاربردی و ارزان قیمت برای کسانی می‌باشد که در منزل از فرد بیمار یا سالخورده نگهداری می‌کنند. این پشتی را میتوان روی هر تخت قرار داد و عملا تخت موجود را به تخت بیمارستانی با پشتی متحرک قابل تنظیم تبدیل نمود. با پیچاندن اهرم دستی، پشتی از حالت خوابیده به نشسته یا بالعکس قابل تنظیم می‌­باشد. پرستار یا همراه بیمار به راحتی با چرخاندن اهرم دستی، بیمار را از حالت خوابیده به حالت نشسته در می‌آورد و سپس بعد از خوردن غذا یا نشستن مجددا بیمار را با چرخاندن اهرم دستی در جهت معکوس به حالت خوابیده در می‌آورد. این پشتی از زاویه صفر تا هفتاد درجه قابل تنظیم می‌­باشد. اهرم دستی به نحوی قرار گرفته که خود بیمار هم به راحتی به آن دسترسی دارد و با چرخاندن آن می‌تواند تغییر وضعیت دهد و با توجه به نیازش در موقعیت مناسب تنظیم نماید. بنابراین، پشتی ارائه شده برای کسانی که در منزل از سالمندان، معلولان و بیماران پرستاری می‌کنند وسیله ای ایده‌­آل می‌­باشد.

این محصول برای دوره استراحت بیمارانی که عمل جراحی انجام داده‌اند و بهبودی کامل آنها ممکن است چندین ماه طول بکشد، بسیار ایده‌آل و مناسب می‌باشد. همچنین برای خانم‌های باردار که نیاز به استراحت مطلق دارند و یا عمل سزارین انجام داده‌اند، بلند شدن و خوابیدن فشار زیادی به شکم وارد می‌نماید. استفاده از این پشتی برخاستن و نشستن مادر را بسیار تسهیل می‌کند و آنها را بی نیاز از کمک اطرافیان می‌نماید.

مدل برقی این محصول نیز موجود می‌باشد که به جای جک دستی، جک برقی جایگزین شده است. استفاده از مدل برقی برای بیمار یا پرستار بسیار راحت‌تر می‌باشد. جزییات و مشخصات مدل پشتی قابل تنظیم با جک برقی را از اینجا میتوانید مشاهده کنید.

پشتی قابل تنظیم 1
پشتی قابل تنظیم 2
پشتی قابل تنظیم 3
پشتی قابل تنظیم 4
پشتی قابل تنظیم 5

پشتی به آسانی و بدون ابزار خاصی با دوران قاب متحرک نسبت به قاب ثابت و چرخش 180 درجه­‌ای دستگاه در سمت چپ یا راست تخت قرار می­‌گیرد.

این پشتی را برای تخت دو نفره نیز میتوان استفاده کرد. فقط دقت شود که پشتی در وسط تخت قرار نمی‌گیرد و در سمت راست یا چپ تخت میتوان آنرا قرار داد.

پشتی قابل تنظیم را بر روی تخت‌های با عرض کمتر از 90 سانتیمتر یا تخت‌هایی که در طرفین آنها دستگیره وجود دارد، نمیتوان استفاده کرد.

در ادامه کلیپی از پشتی قابل تنظیم با جک دستی بارگذاری گردیده است.


ویژگی‌های محصول

        عرض پشتی 90 سانتی متر

        تحمل وزن بیمار تا 120 کیلوگرم

        وزن کل دستگاه 10 کیلوگرم

        موجود در دو مدل جک دستی و جک برقی

        ابعاد دستگاه در حالت جمع شده: 10*90*90 سانتی متر

        فریم دستگاه، پروفیل آهنی مستحکم با رنگ کوره ضد زنگ

        زاویه قابل تنظیم 0 تا 70 درجه

        قابلیت نصب جک دستی به راحتی و بدون ابزار در سمت راست یا چپ تخت

        قابل استفاده روی هر تخت با عرض حداقل 90 سانتی متر

        دارای یک لایه پارچه برزنت نخی مستحکم

        دارای یک لایه پارچه ملحفه قابل شستشو

        مکانیزم اهرم دستی بسیار روان و بدون صدا

        یک سال گارانتی کامل

        10 سال خدمات پس از فروش


برای تهیه محصول، درخواست خود را به شماره‌های تماس بخش ارتباط با ما مطرح بفرمایید.

اسکرول به بالا